درساندرسان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

درسان از رویا تا واقعیت

درسان چه شعرایی می خونه

1391/12/26 10:43
نویسنده : مامان محبوب
162 بازدید
اشتراک گذاری

درسان خیلی شعر بلده

مثلاً

در دری دارم خوشکله (خودت به تنهایی تا آخر می خونیش ) ( البته از شهر آهویی دارم خوشکله کپی برداری کردیم)

گنجشکک اشی مشی از فرهاد

یه توپ دارم قلقلیه

رسیدیم و رسیدیم

آهنگ سال 90 آکادمی گوگوش(البته یه تیکهایش)

کتاب شعراتو 90% حفظی و وقتی من می خونم تو تیکه های آخرشو می گی

آهنگ های تلویزیون رو هم با خواننده ها می خونی

دویدم و دویدم رو کامل می خونی

جمجمک برگ خزون رو کامل

توی ده شلمرود (یه تیکه هاییش)

در کل مامانی با این سن کمت خیلی چیزا رو حفظی و به شعر و آهنگ علا قه داری و این بی ارتباط با

کلاسای سنتوری نیست که من در دوران بارداری می رفتم

همون موقع استادم گفت : کودک شما 60 برابر بچه های دیگه قدرت یاد گیری شعر و درک موسیقی رو داره

امیدوارم همیشه موسیقی رو ادامه بدی و موفق بشی چون من خیلی موسیقی رو دوست دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
25 اسفند 91 1:44
سلام دوست تازه ...... خداوند درسان رو براتون به سلامت نگه داره ...... عزیزم دوستان منم هم بهم اطلاع داده بودن و کمی دچار اشکال شده بودن اما خوب با دیدن وب درسان متوجه شده بودن اما من اولش که اومدمو دیدم چون درسان از لحاظ سنی چند ماهی از درسا بزرگتر بود فک کردم شاید من بعد از شما وبو ساختم و حتی چند تا اسم هم در نظر گرفتم واسه تغییر اسم وبلاگ ...... اما بعد که شروع وبتو دیدم متوجه شدم وبتون تازه تاسیس هستش ...... واسه من مهم نیست ...... به خودتون واگذار میکنم دوس داشتین تغییر بدین ...... راستی این اسم ( درسان از رویا تا واقعیت ) میتونه اسم خوبی باشه ...... هر جور خودت تصمیم گرفتی .....ببوس دختری بلاتو