درساندرسان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

درسان از رویا تا واقعیت

مــــــــــــــــــــــــادر

1391/12/23 11:39
نویسنده : مامان محبوب
109 بازدید
اشتراک گذاری

مـــــــــــــــــــــادر!!!

گل واژه های لغت برای سراییدن نامت کمیاب است ای مادر

بوسیدن پای تو برای سپاس و قدر دانی بسیار نا چیز است  ای مادر

تعظیم در برابر بزرگیت بسیار کوچک است ای مادر

تو را دوست دارم آنگاه که صدای لالایی ات نوازش جانم و راحتی روحم است

تو را دوست دارم آنگاه که وقتی می افتادم آغوشت را برای نوازشم باز می کردی

و آنوقت بود که راه رفتن را یاد می گرفتم

تو را دوست دارم آنوقت که حرف ها را در کلمه جا به جا میگفتم به من لبخند می زدی

و آن وقت بود که من داشتم  حرف زدن را یاد می گرفتم و تو درستش را به من یاد می دادی

تو را دوست دارم آنگاه که مریض می شدم و تو تا صبح بیدار می موندی تا بهتر شوم

آنوقت بود که یاد گرفتم وقتی مادر شدم چگونه باشم

تو را دوست دارم آنگاه که حرف بدی زدم و تو دعوایم کردی یا حتی تنبیه ام کردی

وحال .........

اگر چه آن موقع به خاطر دعوا کردنت گریه کردم اما یاد گرفتم

که  فکر کنم ، و بی ادبانه صحبت نکنم

ساکتیولمشغول تلفندل شکستهاوه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)