درساندرسان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

درسان از رویا تا واقعیت

تولد 1 سالگی درسان

1392/1/14 12:22
نویسنده : مامان محبوب
426 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

دردانه ی زیبای من ممنونم

به خاطر بودنت در کنار من و به خاطر حس مادرانه ای که تو به من بخشیدی

به خاطر روح لطیف و پاکت چرا که از وجود تو من به تمام زیبایی ها و حس های

قشنگ مادرانه رسیدم

از وجود توست که معنای واقعی اشک - لبخند و انتظار را فهمیدم

....تو با لبخندت بهترین لحظات ناب را به من هدیه می کنی

و با گریه ات مرا طلب می کنی و من تمام وجودم را نثار تو میکنم

لحظه ای که در وجودم به تکاپو افتادی من نیمه گمشده ام را در وجود خودم پیدا کردم

.....لحظه ها یی که معنی آن را فقط من و تو میدانیم

لحظه ای که تو را برای اولین بار در آغوشم دادند و من در لحظه های خستگی و استرس

یک هدیه ی پاک الهی را در آغوش لمس کردم که از شیره جانم می مکید

.....یاد آوری خاطرات آن لحظه های ناب چه زیباست دخترم

دلقکدلقک

امروز خورشید شادمانه ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

.....فرشته آسمانی سالروز زمنی شدنت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)