درساندرسان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

درسان از رویا تا واقعیت

درسان خونه خاله خوابید

1394/1/16 8:46
نویسنده : مامان محبوب
262 بازدید
اشتراک گذاری

تا تاریخ 1394/9/1 دخترم هیچ وقت بدون مامان جایی شب نمونده بود در این شب دخترم خونه خاله مرجان خوابید  اولش فکر نمی کردم بمونی ولی با اعتماد به نفس عالی گفتی من بزرگ شدم و می مونم و موندی خیلی دل نگرانت بودم خیلی هم تلاش کردم که نمونی ولی خودت می خواستی بمونی شب که بدون تو برگشتم خونه خیلی سخت بود بابا اشکانتم خیلی ناراحتت بود شاید چیزی نمی گفت ولی ته دلش می لرزید با اینکه حدود 2 ساله که تو اتاق خودت می خوابی و نبودت تو خونه حس بدی بهمون می داد خیلی سخت بود تا صبح بارها بیدار شدم و ساعت رو نگاه کردم و تخت خالی تو رو ...بالاخره صبح شد خاله اول صبح زنگ زد و گفت دیشب خیلی راحت خوابیدی خدا رو شکر ...

تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم؟

تو چیستی که من از موج هر تبسم تو سر مست و شادابم؟

با آن نگاه شیرینت ذره های وجودم تو را که میبینند به رقص می آیند.

همه وجود من،سرمست می شود از با تو بودن

شاد و سر زنده ام از کنار تو بودن

پس همیشه باش

پسندها (2)

نظرات (0)