درساندرسان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

درسان از رویا تا واقعیت

اینو به افتخار تنها مرد زندگیم میزارم

1393/7/2 11:18
نویسنده : مامان محبوب
139 بازدید
اشتراک گذاری

اینو به افتخار تنها مرد زندگیم میزارم

وقتی بچه بودم منو میزاشتی رو دلت و ازم می پرسی قلب بابا کیه؟

منم با صدای کودکانه میگفتم :من

بازم میپرسیدی جیگر بابا کیه؟

میگفتم :من

و بازم میپرسیدی چشم بابا کیه؟

میگفتم :من

اون موقع ها درک نکی کردم قلب بابا بودن و جیگر بابا بودن و چشم بابا بودن یعنی چی؟!

اینو وقتی متوجه شدم که صورتت پر از چروک شده و موهات رنگ سیاهیشو داده به سفیدی!بابایی....موهاتو

دیدم که بخاطرم سفید شد و از زجر کشیدن من آروم آروم شکستی

آره تازه فهمیدم قلب بابا بودن یعنی وقتی تو ناراحتی من دل تو دلم نیست،

جیگر بابا بودن یعنی وقتی مریضی و نا خوشیتو میبینم جیگرم آتیش می گیره

و چشم بابا بودن یعنی وقتی نور چشمات کم شدن چشمای منم خیس شدن

بابایی دوست دارم

پسندها (1)

نظرات (0)