درساندرسان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

درسان از رویا تا واقعیت

درسان در دنیای شعرهایش

1392/8/4 9:53
نویسنده : مامان محبوب
231 بازدید
اشتراک گذاری

درسان جون مامانی خیلی شعر دوست داری همه می گن برای اینه که مامانی وقتی تو رو باردار بود به کلاس سنتور می رفت کلاً با موسیقی حال می کنی از وقتی نوزاد بدی با آهنگ حسنی توی ده شلمرود خواب می رفتی و الانم که اولین باری که یک شعر خونده می شه کلش رو یاد می گیری و با پا ضرب دوباره می خونیش .... شعرای زیادی حفظی که ذهنم یاریم نمیکنه همه رو برات بگم ولی....

١- جمجمک برگ خزون.....

٢- دویدم و دویدم.....

٣- دختر دارم انارو به...

٤- بارون می باره جر جر....

٥- اتل متل

٦- یه توپ دارم .....

٧- آهیی دارم خوشکله....

٨- یه فیل گنده.....

٩- اسب قشنگی دارم......

١٠- ما بچه های کوچک......

١١- یه روز آقا خرگوشه.....

١٢- کل کتاب می می نی تو مهد کودک   دوسته با فیل و اردک (جالب اینه که وقتی این کتاب رو می خونی انگار سواد داری نوشته های هر صفحه ای رو در همون صفحه می خونی )

١٣- گاوم و شیر....

١٤- من سگ با وفایم .....

١٥- پائیز و پایئزه.....

١٦- دکتر چه مهربونه....

١٧- ١٢ امام

١٨-دلفین یه جور....

١٩- شتر تو دشت و صحراست....

البته این فقط اونایی یه تنهایی می خونی کل شعرای سی دی خاله ستاره ( تولد خاله ستاره ) رو همراه با سی دی می خونه

آهنگ های سی دی شعر های کودکنه رو هم همخوانی می کنی

این رو هم بگم کل کتاب قصه ها و شهرهای کتاباتم حفظی و همراه من می خونیشون....

دوست دارم بی انتها امیدوارم همیشه سالم و موفق باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)