درساندرسان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

درسان از رویا تا واقعیت

فعالیتهای درسان در ماه مهر مهد مادر

1392/8/4 9:34
نویسنده : مامان محبوب
131 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش که ماه مهر تموم شد برگه فعالیت های ماه مهر را آوردی خونه

وای که چه کارایی تو ماه مهر انجام داده بودی

دست خاله های مهربون مهدت درد نکنه که این همه برای تو زحمت می کشن مخصوصاً خاله نجمه و خاله نازیلا

حالا خلاصه ای از کارتو برات می نویسم

٤ تا شعر یاد گرفته بودی:

١- یه فیل گنده دیدم      صداشو من شنیدم

دمش کمی کوتاه بود      غذاش گل و گیاه بود

٢- اسب قشنگی دارم      به پشت آن سوارم

تند میدود مثل باد            من می شو م شاد شاد

٣- ما بچه های کوچک      می ریم به مهد کودک

مهد کودک بزرگه              قشنگ و رنگارنگه

١و٢و٣و٤                      کوچولو پاشو ،بیدار

٤- یه روز آقا خرگوشه        دوید دنبال موشه

موشه پرید تو سوراخ           خرگوشه گفت آخ

واستا واستا کارت دارم         من خرگوش بی ازارم

کاریت ندارم                         کاریت ندارم

کلی فعالیتهای ورزشی دوچرخه، پروانه ، پنجه. پاشنه و.....

٢ تا گردش رفته بودی پارک مادر ، قلعه بادی به مناسبت روز جاهنی کودک

با چند تا مفهوم آشنا شده بودی خانه ، خانواده ، مهد کودک ، دوست

کاردستی هم درست کلی توپ با مقوای رنگی و عروسک با کاغذ ،بشقاب یک بار مصرف و نخ کاموا

تازه یاد گرفته بودی روی یک خط صاف راه بری ، برای صحبت کردن اجازه بگیری ، به همه سالم کنی و....

آقای دکتر با وفا هم دو مرتبه به مهد شما اومده بود یک بار برای صحبت با والدین و یک بارم برای ویزیت شما

بحر حال خیلی چیزا یاد گرفته بودی شعرهای ماه آبان رو هم دادن که همون روز اول همه رو یاد گرفته بودی ....

گاوم و شیر می دم من.....

من سگ با وفایم.....

پائیز و پائیز ......

دکتر چه مهربونه......

کامل ننوشتم که تو گزارش ماه آبانت تکراری نشه.

                                                                   دست مربیاتو می بوسم و موفق باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)