درساندرسان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

درسان از رویا تا واقعیت

فرشته من بدان که....

1392/7/27 9:01
نویسنده : مامان محبوب
88 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال است واندیست که نتوانستم به اندازه کافی بخوابم ....

دو سال است و اندیست که نتوانستم خوب درس بخوانم......

دو سال است و اندیست که نتوانستم خوب تفریح کنم.....

دو سال است و اندیست نتوانستم به مسافرت بروم .....

دو سال است و اندیست نتوانستم اوقات فراغت خودم را داشته باشم.....

دو سال است و اندیست خلوتی برای خودم ندارم....

دو سال است و اندیست خیلی کاراهای مورد علاقه ام را انجام نداده ام......زیرا.....

دو سال است و اندیست کودکی دارم از جنس فرشته ها .....

دو سال است و اندیست یک مادرم....یک مادر.... تنها مادر است که تمام ندارم ها و

نداشتن هایش را با وجود کودکش می پذیرد و گله ای نمی کند...

من با تمام صرف این فعل های منفی در دو سال گذشته شاد بودم و کودکم در سه

مکان ارزشمند من همیشه حضور داشت ...

در فکرم..........در قلبم.......و در دعایم .....درست در کنار پدرش...

خدایا دو عزیز زندگیم را به خودت می سپارم آنها را برای من حفظ کن و بخواه برای من

که همیشه شاهد شادی و خوشبختی و موفقیت آنها باشم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)