درساندرسان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

درسان از رویا تا واقعیت

می خواهم برایت تعریف کنم چگونه اسمت درسان شد

1391/12/21 9:45
نویسنده : مامان محبوب
123 بازدید
اشتراک گذاری

از ماهها قبل به فکر اسم تو بودم چند تا کتاب اسم گرفتم تو چند تا سایت سر زدم یه تعدادی اسم انتخاب کردم برای بابات گفتم از همه نظر خواستم اما هیچ کدوم تو دلم نبود تا اینکه به دنیا اومدی نمیدونم چرا روز سوم به دنیا اومدنت بود اومدم قربون صدقت برم گفتم درسان مامان باباتم همینو گرفت بدون اینکه به من بگه فرداش رفت شناسنامتو گرفت به نام زیبای درسان البته قبلا این اسم رو پیدا کرده بودم و در کل ایران 15 نفر این اسم رو داشتن که شما 16 همین نفر بودینخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یه دوست
21 اسفند 91 9:40
سلام دوست من
اسم وبلاگتون با وب یکی از دوستان خیلی شبیه به همه مطمئنا عمدی نبوده


سلام نه عزیزم من وبی جستوجو نکردم و هنوز این رو که میگین ندیدم میشه بگین اسم وبشون چی بوده